Lösningar för intralogistik
myRENZbox är den perfekta lösningen för effektiv intern logistik.
myRENZbox är den perfekta lösningen för effektiv intern logistik.
myRENZbox är den perfekta lösningen för effektiv distribution av paket och varor inom ett företag. Från avdelning till avdelning eller från företaget till en extern mottagare. Möjligheterna är många. Med en lösning från RENZ för intern logistik undviks onödigt arbete. Det sparar tid och säkrar paketen då de är skyddade i boxen. Sammantaget gör en paketanläggning på ett företag livet bekvämare, organiserat och säkert för intern hantering av paket och minskar samtidigt bördan för företagsadministrationen.
Integration
myRENZbox kan anpassas och justeras kontinuerligt för att möta företagets föränderliga behov. Det kan integreras i det egna ERP-systemet, men också i befintliga personalåtkomstkort eller koder och hantera pallar, betalterminaler, kvittoskrivare och streckkodsläsare om det står på önskelistan. Systemet kan kommunicera med mottagaren via sms, e-post, Messenger eller en app.
Genom att själv välja den önskade RAL-färgen kan man skräddarsy sitt RENZ-system så att det passar exakt med arkitektoniska preferenser och byggnaden som helhet. Möjligheterna med RAL-färganpassning är nästan oändliga.
RENZ har lösningen oavsett om paketanläggningen ska användas för sändningar eller för hämtning och utlämning av varor. Kontaktlöst, bekvämt och enkelt.
Vi erbjuder professionell montering som utförs av utbildade och certifierade installatörer. Det säkerställer att du får ut mesta möjliga av din nya smarta anläggning, dess många funktioner. Och du undviker skador under monteringen.
Det går att integrera en betalkortläsare i myRENZbox paketboxanläggning för betalning av varor eller tjänster.
Flera olika system kan integreras.
Streckkodsläsaren fungerar som ett alternativ till PIN-koder.